روکش صندلی پراید

نمایش 1–12 از 245 نتیجه

پراید یکی از خودروهای فراوان در کشور ما است که توسط شرکت سایپا تولید می‌شود. روکش صندلی از محبوب‌ترین و بهترین تزئینات اصلی هر ماشین به شمار می‌آید که شما می‌توانید تناسب رنگ زیبایی میان رنگ آن و ماشین خود ایجاد نمایید.

روکش صندلی پراید در انواع مختلف ازجمله روکش صندلی پراید 132، 111 و 141 در بازار مشاهده می‌شود و شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود اقدام به خرید نمایید. در ادامه به معرفی انواع روکش صندلی پراید می‌پردازیم و درنهایت قیمت روکش صندلی پراید را بیان می‌کنیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

انواع روکش صندلی پراید

روکش صندلی پراید همانند روکش صندلی دنا و دناپلاس و بطورکلی روکش صندلی انواع خودروها در انواع مختلف تولید و عرضه می‌شود که بطورکلی مهم‌ترین و آشناترین آن‌ها عبارت است از:

انواع روکش صندلی پراید

روکش صندلی پراید از نوع چرمی

روکش صندلی چرم یکی از بهترین و محبوب‌ترین انواع روکش صندلی است که به سادگی شسته می‌شود و هیچ نگرانی بابت لکه‌های ایجادشده وجود ندارد. البته روکش صندلی پراید از نوع چرمی، خودرو شما را زیباتر و اسپرت‌تر نیز نشان می‌دهد.

پیش از انتخاب و خرید روکش صندلی چرمی پراید در نظر داشته باشید که نشستن طولانی بر روی آن موجب عرق کردن می‌شود و این امر در برخی موارد آزاردهنده است. البته این نوع روکش‌ها گرما را نیز در خود نگه می‌دارند و به دلیل منافذ بسته‌ای که دارد موجب عدم جریان هوا و تعریق بیش‌تر می‌شود.

روکش صندلی پارچه‌ای

این روکش یکی از متنوع‌ترین انواع روکش صندلی پراید و حتی روکش صندلی پژو پارس است که نشستن بر روی آن بسیار ساده و راحت است و به دلیل جریان هوا هیچ‌گونه تعریقی ایجاد نمی‌کند.

روکش صندلی پارچه‌ای بر اثر تابش نور دچار رنگ پریدگی می‌شود و این همان چیزی است که بسیاری از افراد را منصرف از خرید این روکش می‌کند.

بهترین مدل‌های روکش صندلی پراید

حال که با انواع روکش پراید آشنا شدیم، به سراغ بهترین مدل‌های روکش صندلی پراید می‌رویم. بطورکلی انتخاب بهترین روکش صندلی پراید تا حد بسیاری به سلیقه و نیاز شما وابسته است.

اما تعدادی از برندهای معتبر و شناخته‌شده، انواع روکش پراید را باکیفیت بسیار بالا تولید و عرضه می‌کنند. از آشناترین این برندها می‌توان به هایکو، جگوار، موستانگ، مازراتی، ام پی، کیان، آذر فرش و… اشاره کرد. در ادامه به معرفی برخی از بهترین مدل‌های روکش صندلی پراید می‌پردازیم.

بهترین مدل های روکش صندلی پراید

روکش صندلی چرم طرح مازراتی

این روکش یکی از بهترین انواع روکش صندلی پراید است که دوخت منظمی دارد و به سادگی و به سرعت شسته می‌شود. روکش صندلی چرم طرح مازراتی دوخت منظم و منطبق با صندلی پراید دارد و بطور کامل آن را دربرمی‌گیرد.

روکش صندلی پراید طرح لامبورگینی

از دیگر طرح‌های جذاب روکش صندلی پراید، طرح لامبورگینی است که ضخامت بسیار خوبی دارد و چرم آن ضدحساسیت است. لازم به ذکر است که این روکش قابلیت شستشو دارد و شما می‌توانید در صورت کثیف شدن آن را بشویید.

روکش صندلی چرم طرح جگوار

این روکش یکی از متنوع‌ترین انواع روکش صندلی پراید است و شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود اقدام به سفارش و خرید نمایید. لازم به ذکر است که قیمت روکش صندلی پراید از نوع جگوار بسیار مناسب است و شما می‌توانید با هر بودجه‌ای نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

روکش صندلی چرم پراید طرح سارین

یکی دیگر از بهترین روکش‌های صندلی پراید، روکش صندلی طرح سارین است که از چرم ضدحساسیت تهیه و تولید می‌شود و هیچ آسیبی به شما نمی‌رساند. این روکش با طرح و رنگ‌های جذاب خود با هر نوع سلیقه و نیازی سازگاری دارد.

قیمت روکش صندلی پراید

قیمت روکش صندلی پراید

بطورکلی قیمت روکش صندلی پراید یک قیمت ثابت و یکسان نیست و به عوامل متعددی ازجمله جنس روکش، هزینه دوخت، طرح و مدل روکش پراید، برند انتخابی و… وابسته است.

اما این نکته را در نظر داشته باشید که آنچه در قیمت روکش صندلی پراید اثرگذار است، نحوه خرید است. به عبارت دقیق‌تر در خریدهای جزئی و به اصطلاح خرده فروشی، امکان خرید مستقیم از تولیدی وجود ندارد و ممکن است شما روکش موردنظر خود را به واسطه چندین خریدار تهیه نمایید که این امر موجب افزایش قیمت روکش می‌شود.

خرید روکش صندلی پراید

خرید روکش صندلی پراید باکیفیت با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی تهلوکس

امروزه فروشگاه‌های بسیاری در حوزه تولید و عرضه روکش صندلی انواع خودرو ازجمله روکش صندلی شاهین و البته پراید فعالیت دارند. تهلوکس یکی از آشناترین و مطمئن‌ترین این فروشگاه‌ها است که شما می‌توانید کالای موردنظر خود را با بهترین قیمت و کیفیت از آن خریداری نمایید.

در تهلوکس تولید و عرضه روکش صندلی پراید بصورت تخصصی و با تنوع رنگبندی کامل انجام می‌گیرد. قیمت‌ها در این فروشگاه نیز با توجه به کیفیت بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند. از مهم‌ترین مزایای خرید روکش  پراید از فروشگاه اینترنتی تهلوکس می‌توان به کیفیت بسیار بالا، قیمت مناسب و مقرون به صرفه، پشتیبانی 24 ساعته و… اشاره کرد.