قوانین و مقررات

با سلام
فروشگاه اینترنتی تهلوکس بر بستر مارکت پلیس می باشد و این بدان معناست که فروشندگان زیادی در تهلوکس کالای خود را به فروش می رسانند. از این رو بعد از خرید کالا توسط مشتری، جزئیات سفارش بلافاصله برای تامین کنندگان ارسال می شود

شما به مدت یک هفته و به دلایل زیر می توانید سفارش خود را عودت دهید.

  • کالا ها از نظر سلامت فنی و فیزیکی دارای ایراد باشد. در این صورت کالا را نصب و استفاده نکنید و موضوع را با کارشناسان تهلوکس درمیان بگذارید
  • مشخصات کالای دریافتی با کالای خریداری شده یکسان نباشد. در این صورت بعد از کسب اطمینان از خریدتان موضوع را با کارشناسان تهلوکس در میان بگذارید
  • اگر کالا را خودتان اشتباه ثبت کرده باشید و قصد جایگزینی با یک کالای دیگر را داشته باشید(هزینه های ارسال بر عهده خریدار می باشد)

به موارد زیر دقت نمایید

  • لطفا آدرس و اطلاعات خود را به صورت دقیق وارد نمایید. در صورت برگشت خوردن سفارش به دلیل نقص آدرس و یا عدم حضور گیرنده در محل، هزینه ارسال مجدد کالا و هزینه برگشت کالا بر عهده خریدار می باشد
  • با توجه به سیستم چند فروشندگی در تهلوکس، ممکن است سفارش شما توسط چند فروشنده مجزا و با هزینه های ارسال جداگانه و در روز های مجزا ارسال شود. در نظر داشته باشید روش ارسال و مبالغ ارسال در هنگام خرید برای شما نمایش داده می شود. لطفا در خریدتان و روش های ارسال و هزینه های ارسال بررسی های لازم را انجام دهید
  • در صورتی که تامین کننده به هر دلیلی نتواند کالا را تامین کند این موضوع به خریدار گزارش داده خواهد شد و تصمیم لازم در خصوص لغو سفارش و یا جایگزینی با یک کالای مشابه به عهده خریدار می باشد
  •  تمامی سفارشات برای ارسال رهسپار مرکز بسته بندی و سپس ناوگان انتخابی شما برای ارسال می شود و پس از آن مطابق با زمان بندی و قوانین آن نهاد ارسال کننده به دست شما خواهد رسید. لازم به ذکر است که رهگیری سفارشات پس از ارسال تنها از طریق اداره مربوطه قابل انجام خواهد بود. لذا اطلاعات ارسال و کد های رهگیری برای خریدار ارسال می گردد و مسئولیت پیگیری از پست یا باربری بر عهده خریدار می باشد و به همین جهت کد رهگیری پست و باربری برای شما ارسال می گردد
  •  

تهلوکس در برابر موارد زیر هیچگونه مسئولیتی ندارد

  • برگشت خوردن سفارش به دلیل آدرس اشتباه و عدم حضور تحویل گیرنده
  • تهلوکس تنها موظف به ارسال کالا به پست، باربری و تیپاکس می باشد و بعد از آن تمامی پیگیری ها با کد رهگیری و توسط خریدار باید صورت پذیرد.

روش های ثبت سفارش،خرید و ارسال کالا:

عزیزانی که قصد تهیه ی محصولات فروشگاه اینترنتی تهلوکس را دارند، می توانند از طریق سایت، بعد از انتخاب محصول اقدام به اجرای روند مربوطه که شامل تکمیل اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی، آدرس، تلفن و … می شود سبد خرید خود را تکمیل نمایند. لازم به ذکر است که تمامی سفارشات به صورت آنلاین بوده و گزینه ی پرداخت در محل فعال نمی باشد.

تمامی قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی تهلوکس، منطبق با مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

شرایط خرید و ارسال کالا

با تشکر از انتخاب شما

گروه بازار کاوی تهلوکس، فعال در زمینه ی لوازم جانبی خودرو با شعار “آسوده خرید کنید، ما بازار را بجای شما گشته ایم” از بهار سال 1396 فعالیت خود را در فضای مجازی، به منظور خدمات دهی بهتر به مشتریان عزیز آغاز کرد. باعث افتخار ما است تا بتوانیم کالای با کیفیت را به دست تمامی هموطنان عزیز در سراسر کشور ارسال نماییم. همچنین خوشحالیم که با حمایت شما عزیزان از کالای داخلی، می توانیم همه با هم به رشد اقتصادی کشور عزیزمان ایران کمک کنیم.

روش های پرداخت:

نحوه پرداخت هزینه خرید محصولات در فروشگاه اینترنتی تهلوکس، از طریق پرداخت اینترنتی و بوسیله درگاه های پرداخت موجود در سایت انجام می شود. تمامی این درگاه ها متصل به شبکه ی شتاب می باشند و برای استفاده از خدمات آن ها تنها کافیست که کارت اعتباری شما نیز تحت شبکه ی شتاب باشد. استفاده از هرکدام از درگاه ها بدون تفاوت می باشد.

خرید اقساطی:

یکی از روش های خرید از تهلوکس، خرید اقساطی می باشد. برای خرید اقساطی از طریق اسنپ پی باید اقدام نمایید. به این منظور بعد از کسب اطمینان از داشتن اعتبار خرید در اسنپ پی، می توانید خرید خود را در تهلوکس ثبت نمایید و هنگام پرداخت روش پرداخت با اسنپ پی را انتخاب کنید. تمامی روند پرداخت و امور مربوط به قسط بندی ها از تنها از طریق اسنپ پی انجام می شود و مسئولیت تهلوکس فقط ارسال کالا و سفارش خریداران می باشد. از این رو برای پاسخ تمامی سوالات در مورد نحوه تخصیص اعتبار، امور مالی، افزایش اعتبار، پرداخت اقساط و هر گونه سوال در مورد خرید اقساطی باید با مجموعه اسنپ پی تماس حاصل نمایید.

ورود به اسنپ پی

شرایط ارسال کالا:

کلیه کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی تهلوکس، با پست جمهوری اسلامی ایران، باربری و یا پیک به دست مشتری ها می رسد. پیک تنها در شهر تهران فعال است ( البته تهرانی های عزیز می توانند از طریق پست نیز محصول مورد نظر خود را دریافت نمایند) .

هزینه پیک موتوری در شهر تهران ثابت بوده و وجه آن در هنگام ثبت سفارش همراه با فاکتور کالا دریافت می شود.

هزینه پست و بسته بندی:

در هنگام خرید هزینه پست و بسته بندی از شما دریافت می شود. پس اگر روش ارسال سفارش شما  پست باشد دیگر نیازی به پرداخت هیچگونه هزینه به مامور پست نیست. ممکن است برخی از کالا ها توسط پست قابل ارسال نباشد. در آن صورت روش ارسال با باربری در هنگم خرید به شما نمایش داده خواهد شد.

هزینه های باربری:

هزینه ارسال با باربری در هنگام خرید از شما دریافت نمیشود و خریدار باید هزینه ارسال را در هنگام تحویل کالا به باربری پرداخت نماید. ارسال با باربری هزینه مشخص و ثابتی ندارد و هزینه ارسال با توجه به وزن و حجم کالا متغیر است. تهلوکس هیچگونه مسئولیتی در خصوص هزینه باربری ندارد و اگر خریدار کالا را به دلیل هزینه ارسال بالا تحویل نگیرد، هزینه برگشت کالا از فاکتور کسر می گردد.

 راهنمای خرید آنلاین:

آموزش قدم به قدم و تصویری خرید آنلاین، در قسمت راهنمای تصویری خرید آنلاین(اینجا کلیک کنید)، موجود می باشد.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و یا بروز اشکال در سیستم خرید آنلاین، از بخش تماس با ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

فرآیند دریافت رسید تحویل کالا از مشتری

اگر سفارش شما با پیک ارسال شود در هنگام تحویل از شما بابت سلامت کالا و کامل بودن اقلام سفارشتان امضا گرفته خواهد شد. اگر روش ارسال شما باربری باشد در هنگام تحویل کالا از باربری بابت سلامت کالا از شما امضا دریافت خواهد شد. لطفا در هنگام تحویل کالا دقت لازم را داشته باشید.

گارانتی محصولات

برخی از کالا ها دارای گارانتی می باشند. فعال شدن گارانتی کالا به دو شکل صورت میپذیرد. تاریخ شروع گارانتی برای کالاهایی که دارای کارت گارانتی نباشند ولی در توضیحات کالا به گارانتی شدن کالا اشاره شده باشد فعال شدن گارانتی از زمان خرید بوده و برای آن دسته از کالا ها که دارای کارت گارانتی در داخل بسته بندی می باشد خریداران می بایست طبق دستور العمل درج شده روی کارت گارانتی اقدام به فعالسازی گارانتی نمایند.

اگر کالا معیوب یا اشتباه بود

اگر کالا را دریافت کردید و متوجه مغایرت کالای دریافتی با کالای ثبت شده شدید و یا کالای دریافتی شکستگی و خرابی داشت می بایست از طریق ارسال تیکت پشتیبانان تهلوکس را در جریان قرار دهید.

شرایط تعویض کالا
لطفا پیش از ارسال تیکت به پشتیبانی تهلوکس و دریافت راهنمایی در این خصوص هیچگونه اقدامی انجام ندهید. در صورت ارسال کالا بدون هماهنگی تمامی عواقب آن با خریدار می باشد.

نحوه بازپرداخــت وجــه(انصراف از خرید و گارانتی)

در صورت نیاز به بازپرداخت وجه به خریدار موارد زیر را در نظر بگیرید.

  • اگر خرید شما به صورت نقد و از طریق درگاه پرداخت صورت گرفته باشد، بازپرداخت وجه فقط به حساب خریدار انجام می شود و می بایست نام دارنده حساب و خریدار یکسان باشد
  • اگر پرداخت شما به صورت اقساط باشد، بازپرداخت وجه از طریق اسنپ پی انجام می شود و تهلوکس تنها عهده دار اعلام و تایید لغو سفارش به اسنپ پی می باشد. در این صورت تمامی پیگیری های لازم باید از اسنپ پی صورت پذیرد. 

ویرایش سفارش و مشخصات خریدار

بعد از ثبت سفارش دیگر امکان تغییر در اقلام سفارش، آدرس و دیگر مشخصات خریدار امکان پذیر نمی باشد. لطفا در هنگام خرید دقت نمایید. در صورتی که کالایی به اشتباه خریداری شود می بایست بعد از تحویل آن را برای ما پس بفرستید. در این صورت هزینه ارسال مجدد کالا با خریدار می باشد. و به هنگام بازگشت وجه هزینه اولیه ارسال از فاکتور مرجوعی کسر می گردد.

ساعات کاری:

ساعات پاسخگویی پشتیبانی شرکت ،به غیر از روزهای تعطیل رسمی، روز های شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 8 الی 17 و پنجشنبه ها، از ساعت 8 الی 12 می باشد.

حریم شخصی:

تمامی اطلاعات وارد شده توسط کاربران، شامل شماره تماس،پست الکترونیک، شماره کارت بانکی و … شامل قوانین حفظ حریم شخصی مصرف کنندگان می باشد و تهلوکس موظف است از اطلاعات کاربران حراست نماید.

همچنین امنیت سایت از جهت وجود انواع ویروس و بدافزار ها، توسط معیار های امنیتی مرکز توسعه تجارت الکترونیک، تایید شده است که وجود نماد اعتماد الکترونیکی در پایین صفحه ی سایت، نشانه تایید این مسئله می باشد.

logo-khodro