ست سردنده و دورفرمان چرم
4.5
عملکرد فروشنده:
عالی
پرداخت اقساطی با اسنپ پی در ۴ قسط
قسط اول امروز، سه پرداخت در سه ماه آینده
محصولات مشابه
توضیحات بلند
ست همراه با روکش صندلی انتخاب شده شامل دورفرمان، سردنده، گردگیر دنده و گردگیر ترمز دستی می باشد. لازم به ذکر است که دورفرمان چرم از نوع دوختنی بوده و همچنین منظور از ست سردنده، سردنده چرم کوبی شده می باشد که جایگزین سردنده خودرو می شود. گردگیر دنده و ترمز دستی نیز به پوشش انتهای دنده و ترمز دستی گفته می شود. توجه نمایید که گردگیر ترمز دستی تنها برای برخی از خودرو ها تولید و عرضه می گردد که همین امر سبب اختلاف قیمت در ست ها می باشد. رنگ چرم و نخ موجود در ست، متناسب با رنگ روکش صندلی انتخاب می شود.
ویژگی های ست سردنده و دورفرمان چرم
مدل خودرو
پژو 405
برند
مدرن کاور
4.5
عملکرد فروشنده:
عالی
پرداخت اقساطی با اسنپ پی در ۴ قسط
قسط اول امروز، سه پرداخت در سه ماه آینده

بسیار عالی
کیفیتش خوب بود. رنگ و دوختشم خوب بود. در کل اوکیه
دور فرمان عالی بود متاسفانه نخ جهت دوخت وجود نداشت
برای سر دنده هم اگر نحوه نصب را می دادید بهتر بود
عالی
از هر نظر خوب و جنسش عالی
کیفیت خوب و کاملا ست با رنگ روکش صندلی.رنگ سفارشی قابل تغییر به سلیقه مشتری بود.
نخ دوخت دور فرمان خیلی کم بود بطوریکه بارها نخ از داخل سوزن درمیومد.
عالی ممنونم از شما
بسیار زیبا بود
این برای نیبا ۲ هم جواب میده؟؟؟؟
بله
عالی بود متشکرم
خوش دوخت و خوش رنگ
چرم سردنده، زدگی داشت و سایز مناسبی ندارد.
دور فرمونی رو با توجه باینکه ماشین مشخص هست، بهتر نیست بدوزین وتحویل بدین حالت آماده
متاسفانه خوب نبود
کاش برای دور فرمونی یه مدلی بسازین که کل فرمون رو بگیره نه اینکه فقط دورش رو بگیره اینی که فرستادین مثل یه دثر فرمون عادیه اما اگه بغل هاشم بود هم خوشگل میشد هم خاص. دوخت دور دنده خیلی بده 😞 به دلم نمی شینه انتظار خیلی بالایی داشتم
هنوز فرستاده نشده
عالی
ممنون عالی بود
خوب بود
اصلا از لحاظ کیفیت مطلوب نبود
من انتظار چرمی بودن دور فرمان و سر دنده داشتم ولی متأسفانه از فوم تهیه شده بود
خوب بود
فعلا به دستم نرسیده اما طبق تجربه خرید های قبلی
عالیییی
کیفیت عالی.
دوخت عالی.
فقط وقتی بعد از خرید روکش صندلی ، پیشنهاد شما روکش فرمان هستش .
انتظار میره دقیقا از همون چرم و رنگ ی که برای روکش استفاده شده برای روکش صندلی و گردگیر هم استفاده میشد.
این مدلی که شما فرستادید رنگ روکش فرمان با روکش صندلی متفاوته…
کیفیت خوبی داره
خوب و شیک بود